Darba sākšana

Kādu licences veidu man labāk izvēlēties?

Ja es izvēlos pakalpojumu Jumis Pro, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?

Kādā datorā var instalēt risinājumu Jumis un Jumis Personāls? Tehniskās prasības

Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?

Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?

Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?

Lietotāju pārvaldība Jumis Pro sākot ar 08.01.2021

Kā nomainīt instalācijas atslēgu?

Kā veikt datu apmaiņu Jumī ar trešo pušu risinājumiem

Vai risinājums Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?

Vai risinājumu Jumis var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?

Vai risinājums Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?

Kas ir atrodigramatvedi.lv?

Vai, sākot darbu ar sistēmu Jumis, ir nepieciešama apmācība?

Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Jumis Pro pamata piedāvājumā (30 EUR + PVN)?

Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu Jumis Pro?

Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai sistēmas Jumis darbībai

Jumis Pro uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei

Kā izveidot jaunu datu bāzi?

Vai var pārnest datus uz risinājumu Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?

Datu imports sistēmā Jumis no Microsoft Excel izklājlapām

Vai datiem var piekļūt attālināti?

Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Jumis Pro pieslēgumu?

Vai darbam ar risinājumu Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?

Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālā versijā?

Vai programmā ir pieejams kontu plāns?

Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?

Vai risinājums Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?

Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?

Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?

Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Jumis un paši ievadīt datus programmā?

Risinājuma Jumis un Jumis Personāls lietošana lokālajā tīklā

Kā atjaunot paroli Jumis Pro lietotājam?

Rēķini un apmaksa

Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?

Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?

Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Jumis Pro cena?

Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes

Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?

Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?

Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?

Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?

Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?

Turpmāk risinājumu Jumis vairs nelietošu, bet esmu samaksājis par periodu uz priekšu. Kā varu atgūt naudu?

Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Jumis Pro?

Man ir pieslēgts automātiskais maksājums, bet vēlos to atcelt (mainījusies maksājumu karte, mainījies termiņš, vēlos apmaksu veikt citādi). Kā to izdarīt?

Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu (Jumis Pro vai Jumis Starts), bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?

Vēlos pāriet uz citu licenci, bet esmu samaksājis par turpmāko periodu. Kā man rīkoties?

Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?

Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Jumis?

Kā var iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?

Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?

Kā pagarināt iegādes licenci, ja 60 dienu termiņš ir nokavēts?

Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?

Darbs ar sistēmu Jumis

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai sistēmā varu pielāgot atskaites savām vajadzībām?

Kā pievienot kolonnu svītrkods?

PVN reversā pazīme datu importam/eksportam

Kā grāmatot valūtas konvertāciju?

Telema EDI lietošanas instrukcija

Kā izveidot salīdzināšanas aktu sistēmā Jumis?

MySaldo lietošanas instrukcija

Cik sarežģīti ir mainīt risinājuma Jumis licences veidu?

Kur tiks glabāta izveidotā datu bāze?

Kā programma nodrošina datu aizsardzību?

Vai man ir pieejami jaunākie izlaidumi?

Kas ir reāllaika atskaites, un kam tās vajadzīgas?

Kā pielāgot noliktavas dokumenta izdruku sistēmā Jumis? (Rēķins ir sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta)

Vai risinājums Jumis nodrošina maksājumu uzdevumu importu banku sistēmā un kontu izrakstu importu datu bāzē?

Kā veikt savstarpējo ieskaitu sistēmā Jumis?

Kā izdzēst Jumis datu bāzi?

Vai risinājumā Jumis var norādīt lomas un tiesības?

Jumis Pro pieslēgums datu bāzei no trešo pušu risinājumiem

Kā veikt gadu atdalīšanu?

Kā pievienot papildus bankas kontu noliktavas izdrukā?

Traucējummeklēšana

Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā

Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file

Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?

Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"

Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?

Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma

Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?

Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?

Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei

Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?

Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?

Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?

Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai

Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas

Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis Pro serveri

Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju

Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti

Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?

Padomi

Kā atinstalēt Jumi no datora?

Kā pārnest Jumis un Jumis Personāls datus no mākoņa (Jumis Pro) uz lokālo versiju?

Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus no lokālās versijas uz mākoni (Jumis Pro)?

Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus uz jaunu datoru (serveri)?

Kā izmainīt uzņēmuma nosaukumu Jumis Pro datu bāzei?

Kā atslēgt atbalsta pieteikuma formu sistēmā

Risinājuma Jumis datu bāzes nosaukuma maiņa lokālās instalācijas gadījumā

Kā pielāgot izdrukas lietotāja vajadzībām?

Kā atjaunot klienta vidi?