Biežāk uzdotie jautājumi
Darba sākšana
Ja es izvēlos pakalpojumu Jumis, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?
Kādā datorā var instalēt risinājumu Jumis un Jumis Personāls? Tehniskās prasības
Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?
Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?
Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?
Kā ievadīt atlikumus uzsākot darbu ar sistēmu Jumis?
Lietotāju pārvaldība Jumis sākot ar 08.01.2021
Kā nomainīt instalācijas atslēgu?
Vai risinājums Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?
Vai risinājums Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?
Vai, sākot darbu ar sistēmu Jumis, ir nepieciešama apmācība?
Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Jumis pamata piedāvājumā (35 EUR + PVN/mēn.)?
Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu Jumis?
Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai sistēmas Jumis darbībai
Jumis uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei
Vai var pārnest datus uz risinājumu Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?
Vai datiem var piekļūt attālināti?
Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Jumis pieslēgumu?
Vai darbam ar risinājumu Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?
Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālajā pieslēgumā?
Vai programmā ir pieejams kontu plāns?
Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?
Vai risinājums Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?
Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?
Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?
Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?
Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?
Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Jumis un paši ievadīt datus programmā?
Risinājuma Jumis un Jumis Personāls lietošana lokālajā tīklā
Kā atjaunot paroli Jumis lietotājam?
Rēķini un apmaksa
Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?
Vai ir pieejama automātiska risinājuma Jumis rēķinu apmaksa?
Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?
Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Jumis cena?
Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes
Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?
Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?
Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?
Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?
Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?
Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Jumis?
Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu, bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?
Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?
Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Jumis?
Kā var iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?
Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?
Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?
Darbs ar sistēmu Jumis
Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?
Vai sistēmā varu pielāgot atskaites savām vajadzībām?
Kā izveidot atskaiti, lai redzētu pakalpojumu apgrozījumu noliktavā risinājumā Jumis?
Kā pievienot kolonnu svītrkods?
PVN reversā pazīme datu importam/eksportam
Kā grāmatot valūtas konvertāciju?
Telema EDI lietošanas instrukcija
Kā izveidot salīdzināšanas aktu sistēmā Jumis?
MySaldo lietošanas instrukcija
Cik sarežģīti ir mainīt risinājuma Jumis licences veidu?
Kur tiks glabāta izveidotā datu bāze?
Kā programma nodrošina datu aizsardzību?
Vai man ir pieejami jaunākie izlaidumi?
Kas ir reāllaika atskaites, un kam tās vajadzīgas?
Kā veikt savstarpējo ieskaitu sistēmā Jumis?
Vai risinājumā Jumis var norādīt lomas un tiesības?
Kā pievienot papildus bankas kontu noliktavas izdrukā?
Traucējummeklēšana
Sīkdatņu (angļu val. cookies) tīrīšana
Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Jumis tehnisko atbalstu?
Instalējot Jumis sistēmas atjauninājuma parādās kļūda 1722
Instalācija: Jumis 2022. gada janvāris V2
Kā atjaunot datus no rezerves kopijas, ja Jumis datu bāzēs jaunināšana notikusi nesekmīgi?
Instalācija: Jumis 2021. gada oktobris
Instalācija: Jumis 2021. gada februāris
Kā augšupielādēt Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā
Palaižot Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file
Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Jumis datu bāzi?
Risinājuma Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"
Kāpēc risinājumā Jumis pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?
Sistēmas Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma
Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?
Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei
Ko darīt, ja neatveras risinājuma Jumis sākumprogramma?
Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?
Kāpēc risinājuma Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?
Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Jumis darbībai
Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties sistēmai Jumis pēc jauninājuma instalācijas
Kā veikt interneta savienojuma testu ar Jumis serveri?
Saite uz sistēmas Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju
Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti
Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?
Padomi
Kā pārnest Jumis un Jumis Personāls datus no viena mākoņkonta uz citu mākoņkontu?
Funkcionālie faili, lai varētu pieslēgties datu bāzei ar versiju 132.
Automātisku datu bāzes rezerves kopiju veidošana Jumī
Kā atkārtoti aktivizēt sistēmu Jumis?
Kā instalēt SQL 2008 R2 Express versijas serveri?
Kā instalēt aktuālo Jumis klienta vidi, ja ir beidzies licences abonēšanas termiņš?
Kā atjaunot Jumis klienta vidi?
Kā nomainīt Jumis instalācijas atslēgu?
Kā pārnest Jumis datus no mākoņrisinājuma Jumis uz lokālo versiju?
Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus no lokālās versijas uz mākoni?
Kā pārnest risinājuma Jumis un Jumis Personāls datus uz jaunu datoru (serveri)?
Kā izmainīt uzņēmuma nosaukumu mākoņrisinājuma Jumis datu bāzei?
Kā atslēgt atbalsta pieteikuma formu sistēmā?
Risinājuma Jumis datu bāzes nosaukuma maiņa lokālās instalācijas gadījumā
Darba sākšana
Kā es varu uzzināt, kurš manā uzņēmumā var pievienot lietotājus Personālam (mākonis)?
Darbinieku imports no EDS (EANG) uzsākot darbu Jumis Personāls
Kam ir paredzēts Jumis Personāls?
Kādas ir galvenās risinājuma Jumis Personāls funkcijas?
Darbs ar Jumis Personāls
Algu grāmatojumu veidošana un eksports uz Jumi
Iemaksas pensiju fondos un dzīvības apdrošināšanas summu uzrādīšana
Kā pareizi aizpildīt tabeli, plānoto un faktisko darba laiku?
Vai Jumis Personāls ir paredzēts MUN (mikrouzņēmuma nodokļu) maksātājiem?
Traucējummeklēšana
Kādēļ nevaru pieslēgties Jumis Personālam (mākonī)?
Kā iestartēt Jumis Personāls, ja tas nenotiek automātiski?
Kāpēc nevaru pieslēgties Jumis Personāls lokālajā tīklā?
Kāpēc lietotājs nevar pieslēgties Jumis Personāls (visu laiku tiek rādīts autorizācijas logs)?
Jumis Personāls pārinstalācija caur Windows komandrindu
Kāpēc nesaņemu algu kartītes, kuras grāmatvede sūta caur Jumis Personāls - Sendgrid
Kā pievienot jaunu bankas nosaukumu Jumis Personāls
Kā noskaidrot risinājuma Jumis un Jumis Personāls versiju
Rēķini un apmaksa
Kāda papildu funkcionalitāte šobrīd ir Personāls Plus?
Kādas ir atšķirības starp lokālo Personālu, Personālu mākonī un Personāls Plus?
Kā izvēlēties piemērotāko plānu Jumis Personāls Plus abonēšanai?
Ja uzņēmums sniedz grāmatvedības pakalpojumus, kā izvēlēties piemērotāko Jumis Personāls Plus plānu?
Vai risinājumu Personāls Plus ir iespējams izmēģināt bez maksas?
Kā tiek skaitīts darbinieku skaits algu sarakstos Personāls Plus abonementam?
Kā palielināt Personāls Plus plānu?
Kā samazināt Personāls Plus plānu?
Par kādu periodu ir jāveic apmaksa, uzsākot darbu ar Jumis Personāls Plus?
Vai lokālās versijas lietotājiem ir pieejams Personāls Plus?
Kāpēc Personāls Plus ir pieejams tikai kā mākoņpakalpojums?
Padomi
Biežāk uzdotie jautājumi
Kāpēc risinājuma kartīte galvenajā sadaļā ir pelēka
Kā pārbaudīt, kādas lomas ir piešķirtas lietotājam Jumis Personāls?
Kā pievienot lietotāju ar primārā administratora lomu parvaldiba.mansjumis.lv
Kā atkārtoti uzaicināt lietotāju uz sistēmas Jumis risinājumu
Kā izlabot vai nomainīt lietotāja e-pasta adresi?
Kādēļ nevaru pieslēgties Jumis Personālam (mākonī)?
Kā es varu uzzināt, kurš manā uzņēmumā var pievienot lietotājus Personālam (mākonis)?
Ievads
Kas jādara, lai sāktu lietot Jumis Finanses
Kādam mērķim lietotne Finanses ir paredzēta
Video pamācības
Izdevumu dokumentu apstrāde tīmekļa vietnē Jumis Finanses
Avansu norēķinu apstrāde risinājumā Jumis
Jumis Finanses. Kā pieslēgties risinājumam Jumis Finanses
Jumis Finanses. Datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis
Jumis Finanses. Avansu norēķinu personas masveida norādīšana
Jumis Finanses. Digitalizēto dokumentu apstrāde
Jumis Finanses. Dokumentu eksports uz risinājumu Jumis
Piekļuve lietotnēm
Pieslēgšanās tīmekļa lietotnei “Jumis Finanses”
Pieslēgšanās mobilajai lietotnei “Jumis Čeki”
Lietotāju ievade un tiesību piešķiršana
Čeku digitalizēšana un iesniegšana
Izdevumu dokumentu masveida digitalizēšana lietotnē Jumis Finanses
Izdevumu dokumentu digitalizēšana un iesniegšana mobilajā lietotnē Jumis Čeki
Lietotnes “Jumis Finanses” galvenā funkcionalitāte
Jaunajā tīmekļa lietotnē Jūs varat:
Pirmā sesija lietotnē “Jumis Finanses”
Datu sinhronizācija ar risinājumu Jumis
Digitalizēto dokumentu apstrāde
Čeku eksports uz risinājumu Jumis
Izdevumu dokumentu eksports uz risinājumu Jumis
Automātiskā avansu norēķinu izveide Jumī
Automātiskā avansu norēķinu izveide Jumī
Avansa norēķina pamatinformācijas aizpildīšanās kārtība
Attaisnojuma dokumentu tabulas aizpildīšanās kārtība Jumī
Kontēšanas sagataves aizpildīšanās kārtība