Darba uzsākšana

Kādu licences veidu man labāk izvēlēties?

Ja es izvēlos pakalpojumu Tildes Jumis Pro, vai manā datorā nekas nav jāinstalē?

Kādā datorā var instalēt risinājumu Tildes Jumis?

Vai es varu programmu instalēt vairākos datoros?

Kas ir instalācijas atslēga? Kur to meklēt?

Vai varu ar vienu licenci kārtot grāmatvedības uzskaiti vairākiem uzņēmumiem?

Kā veikt datu apmaiņu Tildes Jumī ar trešo pušu risinājumiem

Vai Tildes Jumis ir piemērots manam uzņēmējdarbības veidam?

Vai risinājumu Tildes Jumis var izmantot viesnīcu un viesu namu uzskaitei vai, piemēram, autoservisu darba uzskaitei?

Vai Tildes Jumis ir piemērots grāmatvedības pakalpojumu sniegšanai?

Kas ir atrodigramatvedi.lv?

Vai, sākot darbu ar sistēmu Tildes Jumis, ir nepieciešama apmācība?

Cik uzņēmumu var izvietot mākoņpakalpojumā Tildes Jumis Pro pamata piedāvājumā (25 EUR + PVN)?

Kā sākt lietot mākoņpakalpojumu?

Datora reģionālie iestatījumi, kas nepieciešami korektai Tildes Jumis darbībai

Tildes Jumis Pro uzsākšana - klienta vides instalācija un kā pieslēgties datu bāzei

Kā izveidot jaunu datu bāzi?

Vai var pārnest datus uz risinājumu Tildes Jumis, ja klients līdz šim ir strādājis ar citu sistēmu?

Datu imports sistēmā Tildes Jumis no Microsoft Excel izklājlapām

Vai datiem var piekļūt attālināti?

Kā no lokālā pieslēguma pāriet uz Tildes Jumis Pro pieslēgumu?

Vai darbam ar risinājumu Tildes Jumis ir nepieciešama Microsoft Office programmatūra?

Kā izveidot jaunu datu bāzi lokālā versijā?

Vai programmā ir pieejams kontu plāns?

Vai grāmatvedības programmā var uzskaitīt darījumus ārvalstu valūtā?

Vai Tildes Jumis nodrošina atskaišu eksportu uz VID EDS sistēmu?

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai tiek nodrošināta privātpersonu datu aizsardzība atbilstoši VDAR noteikumiem?

Vai man ir pieejams tehniskais atbalsts?

Kur meklēt atbildes uz neskaidriem jautājumiem par programmas lietošanu?

Vai mani klienti var attālināti pieslēgties risinājumam Tildes Jumis un paši ievadīt datus programmā?

Tildes Jumis un Tildes Jumis Personāls lietošana lokālajā tīklā

Kā atjaunot paroli Tildes Jumis Pro lietotājam?

Rēķini un apmaksa

Kas notiek pēc abonementa termiņa beigām?

Kā rīkoties, ja veicu apmaksu, bet vēl neesmu saņēmis rēķinu un licenci?

Kāpēc saņēmu rēķinu par citu summu, nekā mājaslapā norādītā pakalpojuma Tildes Jumis Pro cena?

Apmaksāju rēķinu, norādot nepareizas piezīmes

Kā rīkoties, ja ir apmaksāts rēķins, kas jau ir anulēts?

Kā tiek noteikti priekšapmaksas rēķinu termiņi?

Vēlos atteikties no pirkuma. Kādas ir manas iespējas?

Cik ilgā laikā tiks apstrādāts e-veikalā veiktais pirkums?

Kā varu saņemt priekšapmaksas rēķinu?

Turpmāk risinājumu Tildes Jumis vairs nelietošu, bet esmu samaksājis par periodu uz priekšu. Kā varu atgūt naudu?

Kā var palielināt lietotāju/datu bāzu skaitu pakalpojumā Tildes Jumis Pro?

Man ir pieslēgts automātiskais maksājums, bet vēlos to atcelt (mainījusies maksājumu karte, mainījies termiņš, vēlos apmaksu veikt citādi). Kā to izdarīt?

Kādu laiku plānoju nestrādāt ar sistēmu (Tildes Jumis Pro vai Tildes Jumis Starts), bet pēc tam darbību atjaunot. Kā man rīkoties?

Vēlos pāriet uz citu licenci, bet esmu samaksājis par turpmāko periodu. Kā man rīkoties?

Ko darīt, ja apmaksu veicu no citas fiziskas vai juridiskas personas konta?

Vai var palielināt lietotāju skaitu, kas strādā ar sistēmu Tildes Jumis?

Kā var iegādāties abonementu vai pagarināt licenci?

Kā rīkoties, ja vēlos pārreģistrēt savu licenci uz cita uzņēmuma vai privātpersonas vārda?

Cik ilgā laikā pēc abonementa beigām varu to pagarināt?

Kā pagarināt iegādes licenci, ja 60 dienu termiņš ir nokavēts?

Kā pārtraukt mākoņpakalpojuma abonēšanu?

Darbs ar Tildes Jumis

Kas tiek piedāvāts abonementa darbības laikā?

Vai sistēmā varu pielāgot atskaites savām vajadzībām?

PVN reversā pazīme datu importam/eksportam

Kā grāmatot valūtas konvertāciju?

Telema EDI lietošanas instrukcija

Tildes Jumis - salīdzināšanas aktu veidošana

MySaldo lietošanas instrukcija

Cik sarežģīti ir mainīt risinājuma Tildes Jumis licences veidu?

Kur tiks glabāta izveidotā datu bāze?

Kā programma nodrošina datu aizsardzību?

Vai man ir pieejami jaunākie izlaidumi?

Kas ir reāllaika atskaites, un kam tās vajadzīgas?

Kā pielāgot noliktavas dokumenta izdruku sistēmā Tildes Jumis? (Rēķins ir sagatavots elektroniski un derīgs bez paraksta)

Vai Tildes Jumis nodrošina maksājumu uzdevumu importu banku sistēmā un kontu izrakstu importu datu bāzē?

Kā veikt savstarpējo ieskaitu sistēmā Tildes Jumis?

Kā izdzēst Tildes Jumis datu bāzi?

Vai risinājumā Tildes Jumis var norādīt lomas un tiesības?

Tildes Jumis Pro pieslēgums datu bāzei no trešo pušu risinājumiem

Kā veikt gadu atdalīšanu?

Kā pievienot papildus bankas kontu noliktavas izdrukā?

Traucējummeklēšana

Kā augšupielādēt Tildes Jumis datu bāzēs rezerves kopijas failu Dropbox kontā

Palaižot Tildes Jumis instalāciju parādās kļūda: Error reading setup initialization file

Kā rīkoties, ja neizdodas eksportēt PVN deklarāciju pēc 2019. gada Decembra atjauninājuma.

Kāpēc rodas pieslēguma pārrāvumi darbā ar sistēmas Tildes Jumis datu bāzi?

Tildes Jumis sākumprogrammā sadaļā "Rīki" redzams uzraksts "Nav savienojuma"

Kāpēc Tildes Jumī pie datuma izvēles neparādās viss kalendārs?

Sistēmas Tildes Jumis darbības atjaunošana pēc Windows 10 atjauninājuma

Ko darīt, ja programmā nevaru ievadīt kontējumu?

Kas nepieciešams, sazinoties ar risinājuma Tildes Jumis tehnisko atbalstu?

Ko darīt, ja parādās kļūda 13 pēc pieslēguma datu bāzei

Ko darīt ja neatveras Tildes Jumis sākumprogramma?

Kā pieslēgties datu bāzēm ar pamatvalūtu lati (LVL)?

Kāpēc Tildes Jumis atskaitēs un dokumentos nerādās kopsummas?

Ekrāna mērogošanas iestatīšana korektai sistēmas Tildes Jumis darbībai

Kā novērst nepilnību: neizdodas pieslēgties Tildes Jumis Pro pēc jauninājuma instalācijas

Kā veikt interneta savienojuma testu ar Tildes Jumis Pro serveri

Saite uz sistēmas Tildes Jumis aktuālā izlaiduma instalāciju

Kā pārinstalēt Microsoft Access Runtime 2010 komponenti

Kur atrast funkcionālos failus, lai varētu pieslēgties 7.0.122 versijas datu bāzēm?

Padomi

Kā pārnest Tildes Jumis un Tildes Jumis Personāls datus no mākoņa (Tildes Jumis Pro) uz lokālo versiju?

Kā pārnest Tildes Jumis un Tildes Jumis Personāls datus no lokālās versijas uz mākoni (Tildes Jumis Pro)?

Kā pārnest Tildes Jumis un Tildes Jumis Personāls datus uz jaunu datoru (serveri)?

Kā izmainīt uzņēmuma nosaukumu Tildes Jumis Pro datu bāzei?

Kā atslēgt atbalsta pieteikuma formu sistēmā Tildes Jumis

Datu bāzes nosaukuma maiņa lokālās instalācijas gadījumā

Kā pielāgot izdrukas lietotāja vajadzībām?

Kā atjaunot klienta vidi

Darba uzsākšana

Cik maksā Tildes Jumis Personāla izmantošana?

Kādas ir galvenās risinājuma Tildes Jumis Personāls funkcijas?

Kam ir paredzēts Tildes Jumis Personāls?

Kas ir Tildes Jumis Personāls?

Kā jaunināt Tildes Jumis Personāls?

Darbs ar Tildes Jumis Personāls

Kā pareizi aizpildīt tabeli, plānoto un faktisko darba laiku?

Vai Tildes Jumis Personāls ir paredzēts MUN (mikrouzņēmuma nodokļu) maksātājiem?

Kāpēc risinājumā Tildes Jumis Personāls ievadītie darbinieki nav redzami grāmatvedībā un uzskaitē – risinājumā Tildes Jumis?

Traucējummeklēšana

Kā iestartēt Tildes Jumis Personāls, ja tas nenotiek automātiski?

Kāpēc nevaru pieslēgties Tildes Jumis Personāls lokālajā tīklā?

Kāpēc lietotājs nevar pieslēgties Tildes Jumis Personāls (visu laiku tiek rādīts autorizācijas logs)?

Kāpēc nevar pieslēgties Tildes Jumis Personāls (lokālā versija) - parādās paziņojums "Diemžēl radušies sarežģījumi"

Tildes Jumis Personāls pārinstalācija caur Windows komandrindu

Kāpēc algu sarakstā netiek aprēķināta atvaļinājuma nauda, ja informācija par atvaļinājumu ir ievadīta darbinieka kartītē?

Kāpēc nesaņemu algu kartītes, kuras grāmatvede sūta caur Tildes Jumis Personāls - Sendgrid

Kā pievienot jaunu bankas nosaukumu Tildes Jumis Personāls

Kā noskaidrot Tildes Jumis un Tildes Jumis Personāls versiju

Pārnesot risinājuma Tildes Jumis datus uz citu datoru, netiek pārnesti risinājuma Tildes Jumis Personāls ievadītie dati. Ko darīt?