Uzlabojumi

Sakarā ar uzlabošanas darbiem no otrdienas, 13. jūlija, plkst. 20.00 līdz trešdienas, 14. jūlija, plkst. 17.00 nebūs pieejams e-veikals. Aicinām apmaksu par pakalpojumu veikt savlaicīgi.Ja rodas jautājumi par apmaksas iespēju vai licencēšanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu pārdošanas speciālistiem...
Esam sagatavojuši un nosūtām sistēmas Jumis 2021 Maija izlaidumu, kurā ietvertie uzlabojumi atvieglos un darīs patīkamāku darbu ar šo sistēmu.Būtiskākie jaunumi sistēmas Jumis 2021 Maija izlaidumā:Datu atlase papildināta ar partneru pazīmēm (Telema, Omniva, Fitek, e-adrese, mySaldo), EDS...
Traucējumi pieslēgties sistēmai Jumis ir novērsti. Ja tomēr jums ir grūtības ieiet sistēmā Jumis, lūdzu, restartējiet sākumprogrammu, ja pieslēdzaties, izmantojot to. Atvainojamies par neērtībām! Jumis
Šodien, 17. martā, bija novēroti traucējumi, pieslēdzoties sistēmai Jumis. Tie tagad ir novērsti. Ja jūs joprojām nevarat ieiet sistēmā Jumis, paziņojiet mums: atbalsts@mansjumis.lv.Paldies!Jūsu Jumis 
15. marta plkst. 21.52 bija konstatēti globāli traucējumi Microsoft Azure, kuru dēļ nevarēja pieslēgties mākoņpakalpojumam Jumis Pro. Tie bija veiksmīgi novērsti 16. marta plkst. 00.12. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Esam sagatavojuši un nosūtām sistēmas Jumis 2021 Februāra izlaidumu, kurā ietvertie uzlabojumi atvieglos un darīs patīkamāku darbu ar šo sistēmu.Būtiskākie jaunumi sistēmas Jumis 2021 Februāra izlaidumā:1. Iekļautas izmaiņas PVN deklarācijas pielikuma PVN sagatavošanā – PVN1 I un III sadaļās...
Kur ir mans rēķins? Vai piedāvājumu esat sūtījuši? Šī gada 1. oktobrī mums ir mainījusies e-pasta adrese, tādēļ dažiem klientiem mūsu sūtītie piedāvājumi šobrīd nonāk citās e-pasta mapēs, nevis galvenajā. Esam sagatavojuši praktisku informāciju, kā rīkoties, ja licences termiņš tuvojas...
  27. oktobrī no plkst. 10.00 līdz 12.00 dažiem mākoņpakalpojuma Tildes Jumis Pro klientiem ir novēroti autorizācijas sarežğījumi. Tas bija saistīts ar Microsoft platformu, kas ietekmēja Azure Active Directory B2C Rietumeiropā, t.sk. Latvijā.  Atvainojamies par neērtībām!  Ja Jums...
Cienījamie sistēmas Tildes Jumis lietotāji!Esam sagatavojuši un nosūtām sistēmas Tildes Jumis 2020 Septembra izlaidumu, kurā ietvertie uzlabojumi atvieglos un darīs patīkamāku darbu ar šo sistēmu. Būtiskākie jaunumi sistēmas Tildes Jumis 2020 Septembra izlaidumā: 1. Ieviesta jaunākā PVN...
2020. gada 22. jūlijā plkst. 9:00 ir ieviestas jaunas elektronisko dokumentu XML versijas VID EDS. Viena no atskaitēm, kurai ir ieviests jauns formāts, ir "Pievienotās vērtības nodokļa deklarācija".Lokālās versijas lietotājiem esam izveidojuši datu bāzu labotāju. Detalizēts apraksts...
Šī gada janvārī ieviesām jauno jūsu ierosinājumu iesniegšanas un apstrādes kārtību, un esam jau saņēmuši vairāk nekā 100 ieteikumus, 20% no kuriem jau ir realizēti un piegādāti mūsu klientiem. Milzīgs paldies visiem par atsaucību...
Mobilā lietotne CostPocket ļauj būtiski atvieglot izdevumu atskaišu nodošanas procesus, kā arī – šobrīd ļoti aktuāli – pasargāt grāmatvežus no darba ar papīra rēķiniem un vīrusiem, kas var uz tiem dzīvot. Izmantojot automātisko teksta atpazīšanu, lietotne ievāc, digitalizē,...
Esam sagatavojuši un nosūtām sistēmas Tildes Jumis 2020 Februāra izlaidumu, kurā ietvertie uzlabojumi atvieglos un darīs patīkamāku darbu ar šo sistēmu.Būtiskākie jaunumi sistēmas Tildes Jumis 2020 Februāra izlaidumā:1. Iekļautas izmaiņas PVN deklarācijas pielikuma PVN2 sagatavošanā;2. PVN1...
Tagad atrast informāciju par darba sākšanu ar sistēmu Tildes Jumis, tās iegādi vai tehniskiem jautājumiem var vēl ātrāk un ērtāk – izmantojot ievadlauku “Meklēt” sadaļās Atbalsts un Biežāk uzdotie jautājumi.Aicinām izmantot šo iespēju, meklējot gan iemeslus traucējumiem darbā ar sistēmu, gan...
Ja vēlaties iesniegt ierosinājumu sistēmas Jumis pašreizējo funkciju uzlabošanai vai jaunas funkcijas ieviešanai, aicinām turpmāk šajā nolūkā aizpildīt ierosinājuma formu.Aizpildiet to, noklikšķiniet uz Nosūtīt pieteikumu, un veidlapa nekavējoties tiks nosūtīta mūsu komandai. Pieteikumu...

Tehniskais atbalsts

Pieejams aktīvā abonementa īpašniekiem un ja darbam tiek izmantotas programmu jaunākās versijas.

 67­ 605­ 757­

Darba laiks:

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)

Juridiskā adrese:

Sporta iela 11, Rīga, LV-1013, Latvija


Sazinies ar mums

Iesniedz ierosinājumu

Biežāk uzdotie jautājumi