Darba sākšana

Tehniskais atbalsts

Pieejams aktīvā abonementa īpašniekiem un ja darbam tiek izmantotas programmu jaunākās versijas.

 67­ 605­ 757­

Darba laiks:

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)

Jaunajiem klientiem

Pirms sākt darbu ar mākoņpakalpojumu Jumis, pārliecinieties, vai Jūsu dators atbilst tehniskajiem parametriem, kādi nepieciešami sistēmas darbībai. Ja mākoņpakalpojumā Jumis izmantosiet arī risinājumu Jumis Personāls, tad tā tehniskās prasības nedaudz atšķiras.

Mākoņpakalpojumu Jumis pirmās 30 dienas Jums būs iespēja izmantot bez maksas. Lai uzsāktu darbu, Jums ir jāaizpilda reģistrācijas forma.

1 Aizpildiet reģistrācijas formu

Svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo turpmāk šī e-pasta adrese būs Jūsu konta administratora lietotājvārds.

2 Apstipriniet reģistrāciju un distances līgumu

Jums uz e-pasta adresi būs nosūtīts pieteikuma apstiprinājums. Pēc apstiprināšanas Jums ir jāievada uzņēmuma nosaukums, vai, ja pakalpojumu reģistrējat kā privātpersona, tad vārds un uzvārds. Ļoti svarīgi ir nekļūdīties norādot juridisko vai fizisko personu, jo šai personai tiks sagatavots distances līgums un licence, kas ir juridiskais pamats pakalpojuma Jumis izmantošanai. Piekrītot līguma nosacījumiem, Jūs saņemsiet distances līgumu (ļoti svarīgi ir iepazīties ar līguma saturu, Jūsu tiesībām un atbildību).

3 Jauna uzņēmuma pievienošana

Norādiet uzņēmuma nosaukumu, un, ja Jums ir pieejama datu bāzes kopija, tad droši varat norādīt šīs kopijas atrašanās vietu un augšupielādēt kopiju. Ja Jums nav kopijas, tad Jums nav jāizvēlas augšupielādes iespēja, - vienkārši nospiediet turpināt!

Lai pilnvērtīgi strādātu ar mākoņpakalpojumu Jumis grāmatvedības un uzskaites nodrošināšanai, Jums ir jāveic klienta vides lietotnes instalācija.

Lai strādātu ar sistēmu Jumis, Jums ir jābūt atbilstošiem reģionālajiem iestatījumiem. Programmā ir iestrādāta iespēja automātiski iestatīt reģionālos iestatījumus, atverot Sākumprogrammu, tad izvēlēties sadaļu Rīki > Konfigurācija un nospiest uz Uzstādīt reģionālos iestatījumus.

Katram darbiniekam, kurš strādās ar sistēmu, ir jāizveido savs lietotāja vārds un parole.

1 E-pasta adrese

Veidojot lietotājus, svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo lietotājam būs jāapstiprina lietotāja izveidošana un jāveic reģistrācija. Lai pakalpojuma izmantošana būtu droša, ļoti svarīgi ir izvēlēties drošu paroli un ar savu paroli nedalīties.

2 Lietotāju skaits

Pakalpojums uzskaita tikai vienlaicīgos lietotājus, līdz ar to, ja vēlaties, droši varat veidot vairāk lietotājus nekā licencē ir uzrādīts – galvenais, lai no visiem lietotājiem vienlaicīgi nestrādātu vairāk kā licencē norādīts.

3 Lietotāju tiesības

Katram lietotājam var norādīt, kādas darbības viņš varēs veikt sistēmā. Sistēmas administratoram ir visaugstākās tiesības. Pārējiem lietotājiem tiesības var piešķirt pēc vajadzības.

Turpmākie secīgie soļi, lai uzsāktu darbu ar sistēmu:

  • Uzņēmuma informācijas ievadīšana Konfigurācijā
  • Kontu plāna pieskaņošana uzņēmuma vajadzībām
  • Preču un Partneru katalogu aizpildīšana. Pamata informāciju preču un partneru katalogos iespējams arī ieimportēt no MS Excel dokumenta, ja tas sagatavots formātā, kādu risinājums Jumis var paņemt pretī. Ja vēlaties veikt datu importu, atsūtiet e-pasta pieprasījumu uz atbalsts@mansjumis.lv un Jums tiks nosūtīts apraksts.

Turpmākie soļi

Klientiem, kas pāriet no lokālā pieslēguma

Brīdī, kad esat nolēmuši pāriet uz mākoņpakalpojumu Jumis un pārnest datus no sava servera mākoņserverī, Jums darba uzsākšanas soļi būs šādi:

Lai pārnestu datus uz mākoņpakalpojumu, Jums vispirms ir jāizveido datu kopijas: Sadaļā Rīki > Rezerves kopiju veidošana. Iesakām izvēlēties pazīstamu faila atrašanās vietu.

Mākoņpakalpojumu Jumis pirmās 30 jums būs iespēja izmantot bez maksas. Lai uzsāktu darbu, Jums ir jāaizpilda reģistrācijas forma: https://vadiba.mansjumis.lv/Account/LoginForTrial

1 Aizpildiet reģistrācijas formu

Svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo turpmāk šī e-pasta adrese būs Jūsu konta administratora lietotājvārds.

2 Apstipriniet reģistrāciju un distances līgumu

Jums uz e-pasta adresi būs nosūtīts pieteikuma apstiprinājums. Pēc apstiprināšanas Jums ir jāievada uzņēmuma nosaukums, vai, ja pakalpojumu reģistrējat kā privātpersona, tad vārds un uzvārds. Ļoti svarīgi ir nekļūdīties norādot juridisko vai fizisko personu, jo šai personai tiks sagatavots distances līgums un licence, kas ir juridiskais pamats mākoņpakalpojuma Jumis izmantošanai. Piekrītot līguma nosacījumiem, Jūs saņemsiet distances līgumu (ļoti svarīgi ir iepazīties ar līguma saturu, Jūsu tiesībām un atbildību).

3 Jauna uzņēmuma pievienošana

Jums ir jāizvēlas iespēja augšupielādēt pakalpojuma Jumis rezerves kopiju, un jānorāda grāmatvedības un uzskaites datu rezerves kopija, kopijai būs paplašinājums.

Mākoņpakalpojums Jumis automātiski nodrošina jaunāko versiju, līdz ar to, Jūs varēsiet pievienot tikai datu bāzes kopijas jaunākajā izlaidumā.

Kad būsiet pievienojuši kopiju un nospieduši turpināt, tad Jums būs pieejams lietotāju sagatavošanas logs. Lietotāju sagatavošanas logā Jums ir jānorāda aktuālās lietotāju e-pasta adreses. Piemēram, ja līdz šim Jūsu vai citu lietotāju lietotājs bija Ieva, tad turpmāk lietotājvārds būs ieva@testapiemers.lv. Visi lietotāji saņems e-pastu par to, ka viņi ir pievienoti kā lietotāji uzņēmumā, un, ja vēl nav izveidojuši mākoņpakalpojuma Jumis kontu, tad jāveic reģistrācija.

Kad būsiet pabeiguši lietotāju sagatavošanu un nospieduši turpināt, tad parādīsies “Uzņēmums veiksmīgi pievienots” logs. Nākamais solis - pārnest Jumis Personāls datus. To var izdarīt, sekojot šim aprakstam.

Apsveicam, esat visus uzņēmuma datus pārnesuši mākoņpakalpojumā Jumis, un turpmāk visiem Jūsu datiem reizi 4 stundās automātiski tiks veidotas drošības kopijas, tās tiek glabātas sertificētos datu centros. Lai strādātu ar mākoņpakalpojumu Jumis, Jums Sākumprogrammā ir jāizvēlas Jumis, kurai sadaļai vēlaties pieslēgties: jāievada e-pasts un parole un jāizvēlas uzņēmums (ja Jūsu pakalpojums ir paredzēts vairākiem uzņēmumiem).

Ja ar programmu strādās uzņēmuma darbinieki, kas to nav darījuši līdz šim, tad katram darbiniekam ir jāizveido savs lietotājvārds ar amatam atbilstošām tiesībām.

Veidojot lietotājus, svarīgi ir norādīt aktuālu e-pasta adresi, jo lietotājam būs jāapstiprina lietotāja izveidošana un jāveic reģistrācija. Lai pakalpojuma izmantošana būtu droša, ļoti svarīgi ir izvēlēties drošu paroli un ar savu paroli nedalīties. Pakalpojums uzskaita tikai vienlaicīgos lietotājus, līdz ar to, ja vēlaties, droši varat veidot vairāk lietotājus nekā licencē ir uzrādīts – galvenais, lai no visiem lietotājiem vienlaicīgi nestrādātu vairāk kā licencē norādīts.