Jumis Personāls funkcijas

Jumis Personāls pamatfunkcionalitāte

Jumis Personāls piedāvā darba algu apmaksas un darba laika uzskaites sistēmu, izmaksu, kas nav saistītas ar darba attiecībām, uzskaiti, personāla uzskaites politikas organizēšanu. Tā atbilst LR normatīvo aktu prasībām un ietver personāla pārvaldes funkcijas.
Personālā ir iespējams veidot darbinieku un fizisko personu kartītes, reģistrēt algu izmaiņas un piemaksas, uzkrāt datus par darbinieku atvaļinājumiem, slimības lapām, komandējumiem, neattaisnotiem un attaisnotiem darba kavējumiem, sagatavot darbalaika uzskaites tabeles un veidot personificētus darbalaika uzskaites grafikus, reģistrēt darba algas izmaiņas, uzkrāt informāciju par pārbaudes laiku, sagatavot rīkojumus un veidot grāmatojumu sagataves, ko var ērti eksportēt uz grāmatvedības sistēmu Jumis. 

Personāls paredzēts algas aprēķinu veikšanai, gan rezidentam, gan nerezidentam, gan Ukrainas civiliedzīvotājam – nerezidentam, gan valdes loceklim, kurš nav darba attiecībās.

Personālā Darbinieka kartītē iespējams norādīt dažādu papildu informāciju – izglītību, valodu prasmes, papildizglītību (kursi, semināri utml), reģistrēt informāciju par veiktajām obligātajām veselības pārbaudēm, norādīt šīs informācijas derīguma termiņus.

Informāciju izkārtojums sarakstos iespējams divos veidos: flīžu skatā vai tabulas veidā.

Personāls Plus ietver sevī visu Personāls pamatfunkcionalitāti.

 

  • Personificējami darbalaika grafiki – iespēja veidot grafikus, kas piesaistāmi darbiniekiem, piemēram, nepilna darbalaika gadījumā, maiņu darba gadījumā utml.;
  • Darbalaika tabeles – tiek veidotas automātiski balstoties uz piesaistīto darbalaika grafiku un darbinieka kartītē norādītajiem vēstures notikumiem

2.1. Algas norādīšana

  • mēneša likme
  • stundu likme
  • gabaldarbs

2.2. Vairāku amatu norādīšana;

2.3. Stundu norādīšana

  • nakts stundām, 
  • virsstundām,
  • svētku dienām. Stundu likmes gadījumā piemaksu var norādīt gan procentuāli pret dienas likmi, gan naudas vienībās;

2.4. Dažādu citu piemaksu un atvilkumu norādīšana;

2.5. Personas informācija:

  • kontaktinformācija, 
  • ģimenes locekļi, 
  • pazīme par rezidenta/nerezidenta statusu, 
  • Ukrainas civiliedzīvotāja – nerezidenta statusu, 
  • dažādas izziņas (darba un uzturēšanās atļauja utml);

2.6. Papildu informācija – iespēja kartītē reģistrēt dažādu informāciju, kas ir būtiska darbadevējam, piemēram, obligātās veselības pārbaudes, izglītība, valodu prasmes, papildu izglītība (kursi, semināri utml). šiem notikumiem var reģistrēt sākuma un beigu termiņus, kā arī izveidot atskaites, lai sekotu līdzi notikumiem.

2.7. Darbinieku datu imports no VID EDS, gan XML failā, gan izmantojot VID EDS API savienojumu:

  • darba attiecību periodi,
  • ziņas par atvieglojumiem un neapliekamo minimumu,
  • darbnespējas lapu informācija,

2.8. Uzkrātā atvaļinājuma aprēķins kalendārajās dienās;

2.9. Struktūrvienību un amatu saraksti

 
  • Mēneša likme, ar iespēju norādīt aprēķina principus – pa dienām vai pa stundām
  • Stundu likme
  • Gabaldarbs ar iespēju norādīt gabaldarba sagataves ar cenas amplitūdu un amatu sarakstu katram gabaldarbam
  • Algu likmes un veida maiņa mēneša griezumā (jūnijā/jūlijā)
  • Pārbaudes laika norādīšana
  • Slimības naudas aprēķini
  • Atvaļinājumu aprēķini
  • Avansu aprēķini
  • Atvieglojumu iestatījumi, norādot neapliekamā minimuma individuālās summas, un to izmantošana aprēķinos
  • Darbnespējas lapu aprēķina iestatījumu maiņa
  • Algu kartīšu izdrukāšana un nosūtīšana uz e-pastu
  • Algu kartīšu nosūtīšana mobilajā lietotnē (augustā)
  • Maksājumu uzdevumu automātiska sagatavošana no algu, avansu un izmaksu aprēķiniem un eksports uz banku sistēmām
  • Vidējās izpeļņas aprēķinu iestatījumi atbilstoši uzņēmumā noteiktajai grāmatvedības politikai.

Izmaksu, kas nav saistītas ar darba attiecībām, aprēķini – iespēja veikt uzskaiti un aprēķinus izmaksām, kas tiek/netiek apliktas ar iedzīvotāju ienākuma nodokli, sociālo nodokli, atbilstoši VID mājaslapā norādītajiem ienākuma kodiem.

Rīkojumi – sistēmā iekļauti dažādi rīkojumi:

  • pieņemšana darbā
  •  darba uzteikums,
  • komandējumi,
  • atvaļinājumi utml.;

6.1. Likumdošanā noteiktās algu atskaites un to sagatavošana iesniegšanai VID EDS, kā arī VID EDS API:

  • Ziņas par darba ņēmējiem
  • Darba devēja ziņojums
  • Nerezidentu ziņojums (4.pielikums)
  • Paziņojums par fiziskai personai izmaksātajām summām
  • Statistikas atskaite 2-darbs

6.2. Dažādas personāla atskaites

Jumis Personāls Plus pamatfunkcionalitāte

Personāls Plus ietver sevī visu Personāls pamatfunkcionalitāti.

  • Darbinieka un Fiziskās personas kartītes;
  • Kontu plāns
  • Budžeta kodi
  • pa kopsummām
  • pa struktūrvienībām
  • pa darbiniekiem 
  • Piemaksu un atvilkumu norādīšana darbinieka kartītē un/vai algu aprēķinā
  • Uzkrātā atvaļinājuma aprēķins
  • Personas kartīšu arhivēšana

Ietver sevī iespēju veidot jaunas veidnes, atbilstoši uzņēmuma dokumentu aprites shēmas prasībām.