Globāli traucējumi Microsoft Azure B2C darbībā

05.05.2024.

Sākot no 05.05.2024 16:40 līdz 06.05.2024 03:27 pēc Latvijas laika, tika novērotas pieslēgšanās problēmas Jumis Mākoņrisinājumam. Notikušajā incidentā klientu dati netika ietekmēti.

Jumis Mākoņrisinājuma izmantotajam Microsoft Azure B2C lietotāju autentifikācijas risinājumam tika novērots pieprasījumu pieaugums, ko Microsoft inženieri centās uzlabot, palielinot Microsoft B2C risinājuma resursu, taču pieprasījums pieauga ātrāk par spēju palielināt risinājuma resursus.

Vairāk par šo incidentu lūgums lasīt oficiālajā Microsoft ziņojumā šeit.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!


Dalies

Tehniskais atbalsts

Pieejams aktīvā abonementa īpašniekiem un ja darbam tiek izmantotas programmu jaunākās versijas.

 67­ 605­ 757­

Darba laiks:

no 9:00 līdz 17:00 (darba dienās)